Llegeixes o què?!

Aquest és un bloc on parlarem sobre lectures i llibres.

divendres, de novembre 03, 2006

Permeteu-me

Permeteu-me que avui singularitzi Llegeixes o què?! per explicar-vos que estic llegint un llibre que m’encanta i m’entusiasma.

És un llibre que, com la gran majoria dels què acaben a la prestatgeria dels “preferits” de la meva biblioteca, vaig descobrir gairebé per casualitat.

La setmana passada vaig anar a la Llibreria Xoroi, de Barcelona, encuriosida perquè des d’allà s’ha gestat i promogut la celebració de l’Any Freud que té lloc aquest 2006. M’hi vaig acostar, també, perquè tenia la intenció de gravar des d’allà els vuit minuts de “recomanacions lectores” de Sortida Nord.
Però abans de presentar-me a en Salvador Foraster (el llibreter de Xoroi) per explicar-li les meves intencions, el llibre en qüestió m’havia cridat l’atenció i ja el tenia a les mans. Després de concretar quin dia tornaríem amb les càmeres de televisió, en Salvador em va atendre i em va vendre –amb un petit descompte, que li agraeixo des d’aquí– el llibre. Des de llavors el llegeixo i en gaudeixo.

La setmana vinent, moltes més coses: les recomanacions lectores, un premi de traducció, reflexions sobre la marginalitat i altres experiències des del NO-criteri més absolut... (no necessàriament per aquest ordre, és clar!).

La portada del llibre en qüestió, editat a Xile el 2003, per J·C·Saéz